Misty Dawn

För flera år sedan gick Connemaras riksutställning på Grevagården i Skövde. Det var med ett kritvitt vackert sto, som var långbent och föll mig i smaken, både utseendemässigt (dels för att hon var långbent, men det fanns DET över henne) även stammässigt föll jag riktigt mycket för henne. Jag gillade vad jag såg, hon var med i ridklasser och hopptävlingen också, om jag inte minns fel. Enda felet då var väl att hon inte var till salu. MEN nu ligger hon ute på SCS salusida och jag har sett henne på hästnet innan också. Dock triangelmärkt och kostar 45.000:-. Det är dyrt!

Jag är mer än nöjd med mina ston jag har, så något mer sto i stallet kommer det inte bli. Men jag minns att det där stoet gillade jag skarpt. Hoppas någon annan tar tillvara på hennes gener!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0