Lördag hela dagen

Jag vaknade vid tio över sju imorse. Det hade inte varit poppis om jag börjat härja runt då, så jag kröp ner under täcket och somnade om igen. Sen vaknade jag när det ringde vid kvart över tio. Då var det ingen ide att försöka somna om. I alla fall inte för mig. Sen blev det frukost framför tvn och discovery.

Var och kikade på Nicklas och Mannes båt en sväng och sen åkte jag in till biltema och ÖB. 

Var hemma vid sextiden tror jag. Och nu tänkte jag gå ut och fodra och sen gå och lägga mig. Har ont i huvudet. Trist!  

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, jaa, tur att de som läser i alla fall slipper bajset :P Kanske borde ha en tävling i bloggen. Första pris är att byta blöja på Wille i en månad. ;)

2010-03-27 @ 20:56:04
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0