List it...

Nämn något som gjorde dig glad igår: att solen skiner
Vad gjorde du kl 08 imorse: då ringde larmet på mobilen
Vad gjorde du för 15 min sedan: kom in från stallet
Det senaste någon sa till dig: puss på dig
Vad har du druckit idag: juice
Vad var det senaste du åt: Frukost, aprikoskräm <3 och en smörgås
Vad är det för väder hos dig nu: solen skiner!!!
Godaste glassmaken: Choklad!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej
Sover du tungt: ja ibland
Drömmer du mardrömmar: nej det var länge sen
Trivs du med ditt jobb: inte direkt
Favoritklädsel: mysbyxor och goströja
Favoritlåt just nu: 21 guns - green day
Vad ser du om du tittar till höger: en sovande muffins
Vad gör dig glad just nu: solen!
Vad ska du göra härnäst: fixa matlåda till jobbet och duscha
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: ganska nöjd faktiskt
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: mysisar och en pike t-shirt
Sommarplaner: vaka på dräktiga hästar
Hur många kuddar sover du med: en räcker gott och väl, jag klarar mig även utan
Spelar du något instrument: nej, men spelade piano när jag var liten
Morgon eller nattmänniska: morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: alla jag älskar
Är du kittlig: ja, inte kul
Snarkar du: tydligen gör jag det ibland
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: älgflugor eller nä, fästingar!!!
Längtar du mest efter just nu: 9e april när jag och Linnea åker till Lanzarote!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0