Jag hittade en lista =)

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej det var länge sen, men ibland sätter jag den på ljudlös

02. Vem såg dig senast naken?
säger faktiskt pass här

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Hmm, så som man gjorde då, stack inte ut ut mängden.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Tjugo år äldre ;)

05. Hur var du på dagis?
Hur ska jag minnas det?

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag stället upp när det behövs

07. Har du celluliter
Nope

08. Biter du på naglarna?
Nej

09. Har du något handikapp?
Om allergi räknas som handikapp...

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Haha!!! Nej orka oroa sig en massa för sånt

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Vem?

12. Svär du?
Det börjar bli bättre

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Såklart, varför skulle jag inte vara det?

14. Hur homo är du på en skala 1 – 10?
Inte alls

15. Tror du på utomjordningar?
Det borde ju finnas mer liv i universum än här tycker man

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos, det är lite varierande i alla fall

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Något med nötter eller annat som jag är allergisk mot

18. Har du blivit arresterad?
Nej

19. Ljuger du?
Har väldigt svårt för att ljuga

20. Har du kysst en polis?
Nej

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Haha… Borde man vara det? Jag tycker de brukar vara trevliga.

22. Har du någonting att dölja?
Nej

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och ett nyckelband

24. Är du/har du varit gift?
Nej.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta flickvännen från krogen?
Nu har jag ju ingen flickvän men ja jag skulle hämta pojkvän/vänner mitt i natten.

26. Kan du laga cyklar?
Har aldrig provat, det kanske är en dold talang?

27. Kan du fixa med bilar?
Lite samma som ovan. Men byta däck och så klarar jag av.

29. Kan du baka bröd?
Det kan jag nog lyckas med, ja.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Med en instruktionsbok så lyckas man med det mesta!

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Kollar ju inte på TV, men Gilmore Girls eller Familjen Machahan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0