Jag borde göra något åt designen

Men jag vet inte riktigt hur man gör. Så jag får väl plugga det först. Och det känns som det finns 100 andra saker att ta tag i innan. Tyvärr, lite trist. Men bloggen är ju mest ett ställe att skriva av sig lite. Få sina tankar uttryckta i skrift. Några är ni ju som läser dagligen. Men jag vet ju inte riktigt vilka alla är. Hade varit kul att veta.

Hur designen ska vara har jag dock ingen aning om. Färg? Bilder? Text?
Mycket att fundera över innan man börjar. Tills dess så får den se ut som den gör. Headern kan jag dock ändra lite då och då. Det får bli en ny när det är mer vår. Vinterbilden passar någon vecka eller två till.


Jag saknar min bruna dressyrponny <3 och en snöfri torr ridbana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0