Favoritbloggar

Jag har ett gäng bloggar jag läser varje dag. Som många andra läser jag Kenza, Blondinbella och Tyra Sjöstedts bloggar. Tyras har jag följt rätt länge, de andra två var stora redan när jag började läsa. Dock tycker jag att båda bloggarna blivit ganska ointressanta.

Annars är det vänners bloggar jag läser, och några vänner från förr.

EMILIE - bästa vännen!

JOHANNA - henne följer jag även via bilddagboken

LINA - bla mitt resesällskap till Irland och en del andra evenemang

Cecilia - en connemara vän

Cissi - en gammal jobbarkompis som blivit mamma

Anna - en gammal klasskompis

Några av bloggarna som jag läser. Jag tycker att det är roligt att kunna följa varandra via bloggen, när man inte hinner prata så jätteofta. Man får hänga med i vardagen på ett sätt som känns som att man träffas! Det gillar jag. Sen hade jag iofs sett att Emilie bodde närmre så man kunde träffas oftare. Men det är ju en annan sak det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0