Full fart all day long

Idag ringde klockan tidigt. Var lite halvt borta tror jag för jag hade tänkt gå upp och vara på jobbet en stund tidigare för att få undan ett jobb. Men som sagt, jag var lite borta och lyckades snooza ett tag i alla fall. Kanske gårdagens filmmys var orsaken?

Sen har dagen snurrat på. Jag har hunnit med ett stort ställ i maskinen. Dagen har gått fort. Konstigt nog. Stämplade ut och åkte hem. Åt lite potatisgratäng och läste reklamblad. Sen gick jag upp och började städa lite.

Nicklas och Carro dök upp här efter ett tag och Loppan fick ut och röra på sig. Han var inte lika energisk som han varit de senaste gångerna, men det räckte och blev över i alla fall. Ett litet bussprång lyckades han i alla fall klämma in.

Nu sitter jag totalt slut i sängen och ska strax stänga ner och släcka lampan. Jag undrar när jag ska hinna läsa de fyra böckerna jag köpte på Gekås?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0