Stallpallen

Har köpt en pall till "stallet" också. Det är super att ha när man ska hoppa upp. Sliter inte så mycket på mina knän, sadeln eller hästen. Den vi haft sen förra gick sönder är lite ostadig. Så jag köpte en pall för några veckor sedan. Nu tog jag tag i den och skruvade ihop den och målade den svart.


Oscar hjälper till och läser instruktionerna...


På god väg


Ihopmonterad och redo för målning


Färg, pensel och en pinne att blanda färgen med


Ska det göras, ska det göras ordentligt! Jag målar undersidan också


Snart klar =)


Och klar!!!

Jag mådde så himla illa när jag stod och målade det sista, men jag kunde ju inte sluta och plocka ihop allt, för det hade tagit lika lång tid som att måla klart. Penicillinet har nog hjälpt mot öroninflammationen och halsflussen i alla fall, men jag har mått så himla illa av det. Så jag skyndade mig att måla klart och sen gick jag in och vilade i soffan. Nu hoppas jag att jag ska piggna till lite till så jag kan inviga pallen när jag ska ut och rida Loppan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0