Och så var ännu en dag slut

Nästan i alla fall. Men jag har hunnit med lite grann idag i alla fall.

Bordet är färdigmålat och ser superfint ut! Nu på kvällningen har jag ridit Loppan. Och så har jag plockat ihop en del av mina kläder. Tre IKEA påsar (de blå ni vet). Det är kanske hälften... Frågan är om jag ska ha allt? Måste nog gå igenom alla kläder.

Nu ska jag bege mig. Har precis duschat och ska bara ta på mig en tröja och ta in hästarna. Sen ska jag kika på hur det går för killarna med båten. Hoppas de hinner klart den här veckan så de kan ha lite nöje av den i sommar.

Ha det fint! Och sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har nu gjort ett "bloggtips" inlägg:D kanske att du hittar en ny favorit blogg;)

2010-07-27 @ 21:03:16
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0