Idag ska shoppas!!!

Snart ska jag iväg till stan. Men innan dess ska jag fixa stallet och duscha. Sen tar jag Vera och styr mot staden.

Finns en hel del på inköpslistan. Vi får se vad jag hittar. Hade varit trevligt med sällskap. Ska dra iväg ett mess till Lisa tror jag.

På Ö&B ska jag kika på pärmar, dammsugare, tvättmedel och såpa. Även färg, som behövs till golvlisterna och trösklarna. Tvättställ tror jag att de har där också. Måste ju tvätta alla nya badlakan och påslakansset.

Sen har jag tänkt smita in på Erikshjälpen också. Kika ifall de har några sängbord eller garderober. Kan mycket väl hända att jag hittar något annat kul.

Bergmans och Mio ska jag också ära ett besök. Säng och soffa och kanske även garderober. Icke att förglömma IKEA! Ska höra hur lång leveranstid det är på soffan jag vill ha.

Sen blir det K-rauta, Byggmax, Colorama och färgbutiken på A6, det ligger en vid Ica Maxi också. Ska kika på färg, tapeter och golvlister.

Hinner jag med allt idag tror ni? Det blir tajt, speciellt eftersom jag inte direkt brukar ha bråttom när jag är på shoppinghumör!

Nu ska jag kika på reklamblad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0