hmmm när blev jag blond???

20 köp blondiner inte kan motstå

1. Choklad - (äter iofs inte godis längre)

2. Kläder - emellanåt

3. Skor - I like shoes!!

4. Vin - tycker inte om vin, men jag har ett vinställ...

5. Smink - använder bara mascara och rouge just nu

6. Tidningar - cosmopolitan och ridsport...

7. Böcker - jag gillar att läsa, men tycker att böcker är ganska dyrt, så det köper jag sällan

8. Handväskor - sure, det finns några i garderoben

9. Lyxigt schampo - nä, handlar på öb när det är billigt där =)

10. Dvd-filmer - då och då följer det med en film hem

11. Musik - lyssnar på spotify free

12. Kakor - ehm, ja

13. Nagellack - check

14. Parfym - vill gärna men låter bli

15. Doftljus - snart så =)

16. Örhängen - inga hål i öronen

17. Armband - nä

18. Blommor - nja

19. Prydnadsuddar - =) ja såna gillar jag!

20. Handdukar -  jag är mer påslakans typen ;)

Källa: Onepoll


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jovisst :D

2010-07-26 @ 15:37:58
URL: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0