God morgon SEMESTER

Idag börjar min semester!!!

Klockan ringde vid halv åtta =). Ja, jag ställde klockan första semesterdagen, MEN jag har varit sjuk i två veckor och mest sovit och inte gjort någon nytta känns det som. Så nu tänker jag se till att utnyttja semestern till max.

Jag ska gå ut och rida en sväng på Loppan nu innan det blir för varmt. Sen ska jag måla pallen en sista gång. Och plocka upp mitt köksbord och grundmåla det. Då har väl halva dagen gått?!

Bädda Vera ska jag också göra, dags för fölvak nu. Det hade läckt mjölk imorse =).

Övriga planer för dagen är inte inplanerade. Men något kommer jag nog på. Jag är lite grann rastlös efter att mest sovit som sagt. Men något bad lär det inte bli än på ett tag. Vill bli frisk först (så blir man väl sjuk igen...)


Fina Gosan (Bownty Nocturne Flair)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0