God morgon i höstrukset

För det är precis vad det är. Det regnar och är mulet, grått och trist. Sommaren ser vi inte skymten av. Tråkigt, tråkigt. Tydligen ska det fortsätta såhär? Var tog den där El-nino värmen vägen som meterologerna lovade hela sommaren? Jag ogillar att jag bara fick knappt en veckas soligt väder på semestern i så fall. Och då mådde jag inte ens helt okej. Tråkväder för fölungarna också. Som blir så blöta.

Aja, fördelen är att man får lite gjort inne. Ska fortsätta packa lite nu! Hoppas kunna flytta bort en hel del saker, och det påminner mig om att jag glömt köpa diskmedel =( attans också, skulle köpa det igår tänkte jag men jag var så inne i vad jag skulle ha till tacosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0