Dags för lite pyssel

Nu har jag powernappat (stavas det så?). Sen vet jag inte om man kan kalla det powernap heller för jag har sovit i typ 1½ timme. Men det var skönt och välbehövligt. Ikväll får det bli sängen tidigt så jag orkar med att flytta saker och fixa imorgon. Men jag drömde de mest konstiga sakerna nu? Haha, kändes väldigt verkligt. Men det är väl det drömmar ofta gör.

Nu ska jag ta tag i lite städning och pyssel här. Hade väldigt gärna velat packa ner mina kläder MEN jag måste fixa garderober först. Hoppas kunna ordna sånt i helgen.

Imorgon vid ett besiktar vi huset!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tack för din fina kommentar.

2010-07-29 @ 12:39:34
Postat av: Sanna

SV: Oj, det var jag som kommenterade nyss och tackade för den fina kommentaren. Mitt namn och bloggadress försvann visst.

2010-07-29 @ 12:40:11
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0