Vad har hänt med min telefon?

Kan någon tala om för mig varför jag inte längre har "min" ringsignal på telefonen? Eller smssignal? Eller inställningar för mms? Den är som fabriksinställd, varför är den det? Det som ändå är mest mysko är att min alarmsignal är den samma?

Iofs hade jag tänkt byta ringsignal men det funkar inte att skicka över saker till telefonen längre? Något är knas med mitt minneskort. Men det går fortfarande ta bilder med telefonen och de hamnar på minneskortet. Irriterande!

Men det är väl kanske dags för en ny telefon. Men orka ta tag i det liksom. Det blir i vilket fall en Nokia, så långt är det klart. Lite frågan vad man ska ha för operatör också. Får väl kika runt, men många operatörer fungerar ju inte här ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0