Trötter här

Hur kan det komma sig att jag är så trött? Jag har sovit så mycket de sista dagarna att det inte är riktigt klokt. Skäms att jag sover bort mitt liv. Men för tillfället så är det enklare att sova, jag slipper tänka då. Inatt vaknade jag av ett sms. Eller ett mms som kommit på villovägar på nyårsafton. Väldigt mystiskt. Inatt blir det dock ljudlös på telefonen, jag hoppas att jag kan sova bättre då. De sista dagarna har jag sovit jättedåligt. Men jag sover iofs bara bra i min säng här hemma och i en annan säng, sover jag hos andra vaknar jag alltid ett par tre gånger varje natt. Så har det alltid varit. Jag vet inte om det har med trygghet att göra, eller något annat? Men hemma sover jag alltid hela nätterna, om det inte är något speciellt.

I vilket fall har jag ställt klockan på 6 imorgon. Måste ställa om dygnet lite till jobbet på måndag. Dags för inventering. Jag gillar att inventera, det är kul. Även om ingen annan tycker det.

Muffins ligger bredvid mig här i soffan och drömmer, det rycker i både tassar och morrhår <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0