Och så faller det lite till

Jag undrar hur mycket snö det tänker komma? Det slutade ju snöa en stund innan och solen tittade fram. Men nu är det återigen mulet och det kommer stora snöflingor ifrån himlen.

Jag har varit ute och ridit en sväng på Loppan. Vi tog en tur i skogen, mötte ett par älgar som var lite underliga? Sen blev det någon slags korsning av galopp och rodeo på vägen hem. Jag tror att det gör ont att ramla av när han är så högt upp i luften som han är när han gör sina hopp. Det är precis som det sitter studsbollar under hovarna på honom.

Egentligen har jag ingen lust att gå ut mer idag, men jag är bara inne en sväng och värmer fötterna. Sen ska jag ut till stallet och mocka. Fixa höpåsarna till kvällen också. Skulle gissa att hästarna vill komma in därefter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0