Jag undrar lite

Var tog den här helgen vägen?

Jag har inte varit hemma många minuter känns det som. Och det saknas en hel massa sömn också. Inte lär det bli bättre den här veckan heller. När man är i fjällen så kan man ju inte direkt ta sovmorgon. Utan det är ju upp och ut till liftarna så man kan utnyttja sitt liftkort och skidorna sågott det går liksom. Men nu ska jag nog ta och ge upp bloggandet för idag. Och bege mig ut till stallet och ge hästarna kvällsmat. Sen duscha och därefter iväg igen. Ja, full fart som sagt. Iofs gillar jag när det är ganska fullt upp. Men helgerna brukar ändå vara lite till för att ta igen sig. Den här helgen saknas sömn... Det får jag ta igen nästa måndag. Dit är det långt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0