En lista ;)

Stulen från Johannadarling =)

Namn?
Colleen
Smeknamn? nope
Ålder? 23
Längd? 172cm
Vikt? 52
Skostorlek? 38-40
Hårfärg? brunt
Ögonfärg? gröna
Drömjobb? säger till när jag kommit på det =)
Favoritskor? high heels  
Favoritbutik? MQ!!!
Favoritkaffe? nej tack till kaffe
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? beror på men inte så mycket
Favoritmärke? Bondelid
Tv-program? Tittar inte på tv längre - förr Gilmore Girls och Sjunde himeln
Drömutseende? jag är nöjd som jag är och som Johanna skrev - det är insidan som räknas
Snyggaste plagg i din garderob? beror säkert på vem man frågar 
Länder du varit i? Spanien, England, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Franrike, Finland, Irland, Norge..
Länder du vill till? Australien!
Favoritplats i hela världen? På hästryggen i skogen
Husdjur? katten Muffins
Höger- eller vänsterhänt? högerhänt
Favoritgodis? Choklad och lakrits!!!
Något du absolut inte äter? Allt jag är allergisk mot...
Fisk eller badkruka? beror på badtemperaturen ;) 
Favoritväder? solsken då blir jag lycklig
Spelar du nåt instrument? nej vem har tid med sånt
Morgon- eller nattmänniska? morgonmänniska får jag nog säga
Sparare eller slösare? spaaaara
Vilka är viktigast för dig? familj och vänner
Tror du på mirakel? njäe
Ser du på kärleken som ett misstag? just nu ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 1 eller 2 kanske
Är du kittlig? Ehm ja lite för mycket
Snarkar du? bara om jag är sjuk annars inte
Rädd för insekter? nej
Största svaghet? För snäll
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? tankeläsare!!!
Chips eller godis? chips och choklad ihop =)
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: kan nog tänka mig en tatuering i framtiden
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej usch
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster eller höger
Vad är du mest rädd för? lita på folk tror jag
Är du rädd för blod? nej nej
Gillar du att sjunga? när ingen hör ja!
Anser du att du är stark?: jag är starkare än jag ser ut i alla fall
Röker du? skulle aldrig få för mig något så korkat
Snusar du? nope inte det heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0