sömnbrist...

Jag har sovit för lite de sista dagarna. Idag höll jag på att försova mig... Tur att man har mamma, annars hade jag sovit länge tror jag. Jag saknar verkligen min mobil! Den måste ju bara kommit tillbaka nu. Jag och Lisa ska ju gå på stan imorgon, så då får det bli en sväng förbi MediaMarkt och se om den är där?! Att jag hann släppa hästarna och fixa vatten och matlåda och mackor på 20 minuter är ganska imponerande!

På jobbet har det varit ganska mycket som vanligt. Stressat som vanligt och är som sagt totalt slut. Hur länge klarar man egentligen att skena på i 120km/h? Innan man träffar väggen? Jag borde stressa ner lite, men jag kan inte. Jag trivs som bäst när det är full fart och jag har två, tre saker samtidigt. Men jag börjar tappa orken, och det är väl en varning kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0