Snart drunknar vi i snön...

Det fortsätter att snöa. I massor. Inatt har det kommit en sådär 20cm snö till. Vi skottade stalltaket igår. Idag fick vi skotta en gång till. Och det var mycket snö där, säkert 30-40cm på sina ställen. Och det var en hel del som var hårt, hårt packad. Jag vill verkligen ha vår nu. Jag börjar lessna på vintern. Och i år tycker jag nog inte att jag klagat så mycket på vintern? Men nu börjar jag lessna. Det går upp till magarna på hästarna och då gissar jag att de inte är nere på marken utan att det är ett snölager till där.

Det var sådär roligt att köra i skitvädret igår. Snön vräkte ner och vägarna var ishala, slipade av snön som blåste runt. Jättekul. Jag hade trevligt sällskap på väg hem också; Annika, Mackan och Nicklas sov nästan hela vägen från Mullsjö till Bankeryd. Men det var trevligt på 30-års festen =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0