Men vad sägs om lite mer snö kanske?

Jag blir knäpp på det här vädret. Var tog gårdagens sol vägen? Det var ju helt underbart, man blir så mycket gladare. Det är som balsam för själen! Men nope, idag är det mulet och nu har det börjat snöa igen. Orka med det svenska vädret?

Förresten var Linnea och hälsade på mig på jobbet i förrgår. Vi pratade lite och catchade upp sen sist (fjällen...). Sen bestämde vi att vi ska dra till solen i början av april! Vi kom fram till att vi åker iväg när det är slask och trist? Som det borde kunna vara då. Men Elmia bilmässan ska vi inte missa, den ligger precis i början av april. Funderar på när den var förra året? För då var det helt totalt underbart väder! Jag och Lisa var där och tittade runt, och det var hur varmt som helst. Underbara sol!

Nähä, snart är det dags att åka mot jobbet igen... Jag som nyss kom hem känns det som. Antar att man får se fram emot snöskottning av tak i helgen igen om det fortsätter snöa. I alla fall ska Lilleman få röra lite på sig, han börjar få för mycket överskottsenergi nu. Men var ska man vara när det är en meter djup snö?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är ju i April det fina vädret kommer gumman! Då ska man inte åka utomlands. Då ska man njuta den underbara våren här. Åk nu i Mars om ni ska åka, i slutet borde bli lagom.

Pusspuss

2010-02-25 @ 14:57:53
URL: http://emiliej86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0