Imorgon ska jag ha sovmorgon!

För mig är sovmorgon till tio eller kanske elva. Men det räcker gott och väl. Det spelar inte så stor roll när jag kommer i säng. Jag kan inte sova till tolv, ett eller två som en del kan. Det funkar inte. Jag är väl lite grann tidsinställd kanske?

Igår blev det alldeles för sent, med tanke på att jag skulle upp och jobba idag. Så att komma i säng vid halv ett när man börjar vid klockan 6 är väl sådär bra. Sen vaknade jag till vid tre och sen vid fyra när sovsällskapet anslöt sig till sängen. Han somnade dock fortare än fortast. Varför kan jag aldrig göra det för? Och han sov så gott så när jag gick upp imorse också. Återigen: Varför kan inte jag göra det?

Jobbet gick hyffsat fort idag. Skönt det, hade ingen som helst lust att vara där egentligen. Maskinen skötte sig bra också, så vi avslutade på topp, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0