Hmm

Jag måste visst ta tag i bloggandet igen. ALLA klagar ju på mig ;) Live, msn och på bloggen.

Hur jag ska lyckas klämma in det i mitt liv är dock en senare fråga. Jag har haft totalt fullt upp det sista. Måste nog snart ta och dra ner hastigheten ett par snäpp. Imorgon är det jobb, suck, suck. Jag tror att jag ska köpa mig nåt fint sen när lönen kommer! På kvällen ska vi på lite inflyttningsfest till Lisa. Mellan där ska jag hinna med hästar och stall. Full fart på lördag med andra ord. På söndag är det TOMT!!! Jag gillar. I alla fall vad jag kommer på just nu. Men borde nog köpa mig en almanacka faktiskt. Känns som jag har noll koll just nu faktiskt.

Nu ska jag bege mig ut till stallet och göra iordning där. Ska väl hinna klart med det till fem cirkus. Sen ska jag städa lite tänkte jag. Kläder ÖVERALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0