Fullt ös

Klockan ringde strax efter fyra imorse. Eftersom min telefon är bortlämnad på lagning så vågade jag inte somna om ordentligt. Och jag har inte sovit riktigt bra inatt heller. Gick i alla fall upp efter ett par snoozningar på väckarklockan, lånetelefonen verkade inte ha någon snoozefunktion? Jag saknar min Nokia!!!

Gick i alla fall ut till stallet och släppte ut hästarna. Och jag gick nog upp lite tidigare än vanligt för jag hann mocka innan jag gick in! Så då slapp jag göra det när jag kom hem från jobbet.

Sen fixade jag matlåda och en macka. Åt lite frukost och styrde Vera mot Bankeryd. Idag var det inga minusgrader längre så jag slapp skrapa rutorna. Skönt! Men snöade gjorde det. Och det gjorde det när jag åkte hem också. Stora flingor. Så det har väl kommit en halv dm till nu. Ska det någonsin sluta? Och hur lång tid kommer det ta att smälta bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0