Den som väntar på något gott

Igår var det shopping med Lisa! Vi gick först på IKEA och shoppade lite saker till hennes lägenhet. Jag hittade några fina ljusstakar också som fick följa med hem.

Sen bidde det A6 center. Vi strosade runt i de flesta butikern och tittade på kläder och andra prylar. Det bidde en halsduk från MQ som jag tittat på flera gånger men varit lite för snål för att köpa och nu kostade den bara 49:-! Sen blev det en kofta från Peak som jag kikat på flera gånger också. Rea är kul =)!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe jag har också fyndat saker på MQ som jag varit för snål för under lååång tid. Bla en rosa sjal med bollar på, 49:-

2010-02-23 @ 20:55:35
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0