Shoppingdag

Hann inte med att ens öppna datorn imorse...

Vaknade vid halv åtta första gången, men idag bestämde jag mig för att ha sovmorgon. Så jag sov till strax efter nio i alla fall =). Sen åt jag lite frukost och tog cykeln bort till huset och målade golvlisterna för andra gången. Sen tillbaka hem, det går alltid segare hemåt på cykeln?

Efter det har jag och mamma varit i stan. Först var vi på erikshjälpen i stan och sen samma affär fast i huskvarna. Letade sänggavel och sängbord. Men hittade ingen som jag ville ha. Däremot hittade jag ett hörnskåp!!! Hoppas på att det passar in fint i huset nu bara. Tror att det ska målas, men är inte säker. Fast träfärgat vill jag nog inte ha det. Har inga bilder nu. Så får ta det när jag åker bort.

Så nu har jag tänkt att bläddra lite till i ridsport och sen ska jag cykla bort och måla lilla rummet. Förresten, beställde tapeter på Colorama, de ska komma till imorgon lovade dem, så hoppas verkligen de gör det. 309:- rullen. Hutlösa priser ju. Och då var de ändå billiga i jämförelse... Hallen ska jag måla med vanlig färg. Men ett till rum ska ju tapetseras. Får se vad jag hittar för tapeter dit. Måste ta tag i det ordentligt snart. För inflyttningsfestern är om två veckor...

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

bloppisen är igång på min blogg nu! Checka in och kolla om det är något du tycker om! :)



Ha en bra dag!

2010-08-05 @ 19:12:01
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: okej, vilken är din favorit glass då? :)

2010-08-05 @ 19:51:51
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0