God morgon

Hann inte med att blogga igår när jag kom hem från stan. Var bara hemma någon timme innan jag åkte igen. Kvällen spenderades först framför spisen, vi lagade hemgjorda hamburgare och chili cheese. Riktigt gott blev det. Ingen av oss orkade äta upp! Middagen intogs framför TVn och slutet av Days of Thunder med Tom Cruise. Den är riktigt bra den filmen. Ni som inte sett den borde sen den! Efter det roade vi oss med lite bilspel men tröttheten knackade på bådas axlar så vi slocknade i sängen ganska fort.

Jag vaknade vi sju imorse... Somnade om en stund och sen begav jag mig hemåt. Väl hemma så blev det en rundtur i alla hagar för att hälsa på hästarna och se till så alla mådde bra. 

Planer för dagen är att slipa och måla lister och trösklar i huset. Och kolla på tapeter. Ska kika lite nu. Har nog bestämt hur jag ska ha i ett av rummen. Där blir det vita väggar och en fondvägg. Så stora rummet och hallen kvar att fundera över.

Förresten, det skulle vara bra väder idag. Men när jag körde hem så regnade det... Humpf, SMHI i ett nötskal? Var tog sommaren vägen? Jag har faktiskt semester...

Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; härligt att du tycker det, det får jag tacka så mycket för :D

2010-08-01 @ 11:22:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter härligt :)

Kommentera mitt senaste inlägg - hur ser jag ut som brunett?

2010-08-01 @ 11:41:16
URL: http://shuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0