SM guld till HV71

Det är väl inte många som missat antar jag? Själv är jag sådär lagom intresserad. Jag tittar inte på matcherna om jag inte måste. Men jag brukar bli underrättad om hur det går.

Kan säga att det redan vid halv åtta var galet mycket bilar i Jönköping. Ogilla! I alla fall när man ska den vägen där den LÅNGA kön är. Tur man känner stan och kunde ta en annan väg. Fick med mig mina pizzor hem men tog det säkra före det osökra och styrde göteborgsbacken hem istället.

Nu ska jag bara kolla vägbeskrivning inför morgondagen och sen hoppa i säng.

Vi hörs imorgon tror jag. Men som sagt, möte några timmar.


Bild från igår på en av mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0