Lilleman =)

Idag har jag tränat med Lilleman på ridbanan. Han verkar älska banan. Sån energi när man öppnar stalldörren och går iväg. Och han styr själv stegen mot banan. Annars brukar hästar tycka att det är tråkigt. Men han är nöjdare än nöjdast!

Vi fortsätter med löslongeringen, och med tanke på att han mer än gärna travar och galopperar runt mig på en volt så känns longerlina lite onödigt. Ju mer jag tränar med honom ju mer längtar jag till dagen jag får sitta upp och känna om det känns lika bra som det ser ut. Galoppen är inte super just nu, men jag tror det kommer. Bakkärran har en väldig kraft i galoppsprången.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken duktig kille, och snygg dessutom!

2010-04-04 @ 21:53:58
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0