Klara

Igår var jag, Lina, Lisa, Carro och Tea på bio. Vi kikade på Klara, en film baserad på böckerna om Klara. Jag kan dock inte minnas att jag läst dem, så jag hade inte några förhoppningar så om filmen. Varför går då tre vuxna tjejer på en barnfilm? Såklart för att det är en Connemaraponny som har huvudrollen! Både jag och Lisa har ridit på honom, Hagens Andy heter hästen som spelade Star.

Vissa missar i filmningen var det, det märks nog väldigt mycket när man som vi håller på med hästar. Men jag tycker att filmen var helt okej. Blev dock förvånad att det var så mycket svordomar med, samt att språket inte alls är vad jag var van vid när jag var tonåring. Men det är väl så dagens ungdomar pratar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0