Home sweet home

Äntligen hemma igen!

Kom hem i onsdags vid halv sex på morgonen. Sova och sen iväg till jobbet. Arbetsmoral tror jag det kallas? Jobbade igår också men nu är det helg.

Ska när jag har tid berätta om resan lite. Men just nu har jag 30 mail som väntar på att besvaras. Imorgon ska jag på möte och på söndag ska jag SOVA! 

Deklarationen ska jag väl lyckas med någonstans påvägen antar jag. SUCK!

Men kommer fortfarande vara lite off som sagt. Måste ta tag i alla mail. Hade tänkt ta det i helgen men det är som sagt ett viktigt möte imorgon och jag behöver lite feedback till ett par av frågorna så mail ska skickas iväg snarast.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0