God morgon

Uppe tidigt. Ska ju som sagt iväg till Skara idag på möte. Det har varit en del farande det sista. Hoppas på att det ska lugna ner sig snart. Ser fram emot sovmorgon nästa helg? Eller blir det kanske fölvakande istället? I så fall tar det ett tag tills det blir extra sömn.

Ska stänga av datorn och packa ner den. Tänkte ha med den idag så jag slipper en massa papper? Skulle egentligen behöva en liten smidig dator till allt som har med de olika styrelseuppdragen att göra. Det hade varit lite enklare. Strukturera upp mig lite. Ska försöka ta tag i det. Frågan är när?

Deklarationen ska jag försöka ordna med senare idag. Tar emot lite för jag måste leta reda på hur många dagar jag jobbat, men det kanske står på min lön?


Lilleman roar sig och oss på ridbanan i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0